Hyl-kbr1501 Kızlar bu me sizce isilik mi kızamık mı veya başka bişey iki gün gece ateşi vardı aynı zamanda diş çıkartıyor bi yaş foto cekemedim bunlar var
Busrminel Hyl-kbr1501 merhaba; benim kızımda da aynısı oldu 3 gün yüksek ateş sadece sonrasında vücudunda bu tarz döküntüler oldu,altıncı hastalık gecirdiği için böyle olmuş korkulcak bişey yok döküntülerde bi kaç güne geciyor,cok cok geçmiş.
Busrminel Hyl-kbr1501 evet benim kızımda hiç uyumadı cok ateş yaptıgı için cocuklar perişan oluyorlar bununla gecmiş olsun insallah. Siz en zorunu atlatmıssınız döküntüler cabuk geciyor üzülmeyin.
Hyl-kbr1501 Bir-prens-annesiii ateş olduğu için gittik hasta falan dedi ama hiç hasta gibi değil burnu akmıyor keyfi iyi yemesi falan döküntüyü de dün gördüm götürdüğümde yoktu pzt bidaha götürcem
Deletedmom_110 Hyl-kbr1501 zannetmiyorum ama inşallah değildir Salı cildiyeye gidicez bacakları geçti göğüs on tarafında baya arttı kesin birşey dokunuyor 🥱