Cansuakbulutyilmaz Merhaba 2 gundur atei susmeyen 8 aylik bebegim arada bir kusmalari oluyor sadece anne sutuyle beseniyor ek gıda istemiyor asla ve asla kucaktan inmek istemiyor surrekli kucagimda uyuyamiyor bir agrisı oldugu belli surekli huysuz ve aglar biçimde. Bu ahstalik baslamadan bir gun oncede ishal gibi baya civik kaka yapti ama geçti sonrasinda o sekilde yapmadi bidaha. Bugun doktora goturdum kan idrar ve akcoger rontgeni cekildi (1 ay once bronsiolitden hava aldik) hepsi gayet temiz. Kulaklarini cok cekiyor saclarini cekiyordu dis cikariyoruz bu arada 6 tane ayni anda diş çikariyor. Kulaginin birinde kizariklik gordler en son ona bağladilar ve augmentin yazdilar. Infulenzanin sadece adini duydum belirtilerimo ve suruntu ile teşhis konulsugunu bilmiyordjm ki bilsem test isterdim. Sizin buna benzer belirtileriniz varmi ?
Duygu1403 Cansuakbulutyilmaz bizim dün hiç birseyşmşz yokken gece ateşi çıktı calpol falan biraz düşürdük sabah yine çıktı bu defa Pedifen verdim düşmesi hastaneye gittik tam giderken terledi düştü ateşi doktor baktı boğwz ve kulakta kızarıklık var enfeksiyon dedi ilaç yazdı antibiyotik ve dolven şimdi ayağımda yine ateş 38,5 :( nasıl geçecek bilmiyorum ilaçlarda hemen etki göstermiyor
Nanem123 Cansuakbulutyilmaz çok geçmiş genelde influenza çocuklarda direk kulağa vurur o şekilde başlar sonrada kusma eşlik eder Ablam ve 18 aylık oğlu influenza oldu doktor bu şekilde söyledi şuanda salgın var zaten hatta doktorumuz rota virüsü salgının olduğunuda söyledi
Sebusebu Cansuakbulutyilmaz biz ailece influenza geçirdik. En kücüğümüz 8 aylık bebeğimden sürüntü alındı (covid gibi) Düşmeyen ateş, huzursuzluk, boğaz ağrısı ve kemik ağrısı vardı (ishal kusma yogun öksürük vs olmadı) ağrı ve ateş yere serdi bizi.
Derininmotheri Cansuakbulutyilmaz ateş 3-4 gün sürüyor kusma ve ishal 1 haftaya yakın sürüyor öyle pis bi hastalık biri 1 diğeri 2.5 yaşında kızlarım önce eşim ardından kızlar bu şekilde hastalandı küçük kızım daha yeni yeni yemeğe başladı ama büyüğü sadece yatıyor su içiyor asla yemek yemiyor
Cansuakbulutyilmaz Duygu1403 bizim de kulakta varmış. Insallah tekrarlayan bi durum degildir kulak olai beni korkutuyo cunku cevremde surekli kulagina sıvı birikmesi tup takılanlar surekli kulak rahatsizligi olanlar var zor bi durum. Peki kusma falan oldumu beslenmeden sonra falan geniz akintisi varmi ? Bizimde hersey temiz kulakta kizariklik var oda bu kadar bulanti ve ates yaparmi bilmiyorum bir de dis cikarma donemi iyice korkunc olmaya basladi. Iki gun boyunca devam etti atesi calpol veriyorum bende bugun fazlaca terlemesi oldu bi daha cikmadi atesi insallah duzelicekler. Kulak ve sac cekiyor mu ?
Mehmuhmus Duygu1403 benim bebeğimde aynı durumda şuan ilaçta fayda etmiyor dün gece acile götürdüm bişey çıkmadı influenza testi yapmadı sadece ateşi var ne yapacağımı bende bilmiyorum kafayı yemek üzereyim neyin nesi anlam veremedim
Cansuakbulutyilmaz Mehmuhmus 8 aylik bebegim calpol.kullandim normalde dolvenle donusumlu kulaniliyo ama 1 yastaj once dolven cok kotu degolse kullanmayalim dedi. Cok fazla huzursuzlugu vsrdi inanilmaz asla kucaktan inmyen uyuyamayan bir cocuk olmustu atesi vardi kusmasida gunde 1 2 defa oluyodu. 2 gun surdu dun gecedne beri ates yok cok sukur. Asiri bi terleme var onunla atıyor galiba. Geniz akintisi var gibi kulak ocinde antibiyotige başlatti baska bir ilac kullanmiyoruz landa ki crp falan tum kan ve idrari da temiz cikti. Viral olabilir dedi gonderdi. Ama neyseki ates cikmadi birdaha. Peki siz bundan once hiç bromsit yada soguk alginligi gibi bi viruse yakalanmismiydiniz ?
Cansuakbulutyilmaz Nanem123 8 aylik bebegim calpol.kullandim normalde dolvenle donusumlu kulaniliyo ama 1 yastaj once dolven cok kotu degolse kullanmayalim dedi. Cok fazla huzursuzlugu vsrdi inanilmaz asla kucaktan inmyen uyuyamayan bir cocuk olmustu atesi vardi kusmasida gunde 1 2 defa oluyodu. 2 gun surdu dun gecedne beri ates yok cok sukur. Asiri bi terleme var onunla atıyor galiba. Geniz akintisi var gibi kulak ocinde antibiyotige başlatti baska bir ilac kullanmiyoruz landa ki crp falan tum kan ve idrari da temiz cikti. Viral olabilir dedi gonderdi. Ama neyseki ates cikmadi birdaha. Peki siz bundan once hiç bromsit yada soguk alginligi gibi bi viruse yakalanmismiydiniz ?
Cansuakbulutyilmaz Sebusebu 8 aylik bebegim calpol.kullandim normalde dolvenle donusumlu kulaniliyo ama 1 yastaj once dolven cok kotu degolse kullanmayalim dedi. Cok fazla huzursuzlugu vsrdi inanilmaz asla kucaktan inmyen uyuyamayan bir cocuk olmustu atesi vardi kusmasida gunde 1 2 defa oluyodu. 2 gun surdu dun gecedne beri ates yok cok sukur. Asiri bi terleme var onunla atıyor galiba. Geniz akintisi var gibi kulak ocinde antibiyotige başlatti baska bir ilac kullanmiyoruz landa ki crp falan tum kan ve idrari da temiz cikti. Viral olabilir dedi gonderdi. Ama neyseki ates cikmadi birdaha. Peki siz bundan once hiç bromsit yada soguk alginligi gibi bi viruse yakalanmismiydiniz ?
Mehmuhmus Cansuakbulutyilmaz hayır yakalanmadik bizi evde kaptı kimden nerden nasıl geldi hiç bı fikrim yok salgindan dolayı dışarı da çıkmadık hiç aniden ateşlendi kustu kulak boğaz bişey yok ateş düşürücü verdiler pek fayda etmedi oda bugün düne göre daha iyi çok şükür bı salgın dolaşıyor ortalıkta banada geçti ateş dışında hepsi var halsizlik kusma baş ağrısı. Rabb’im yardımcımız olsun
Nanem123 Cansuakbulutyilmaz benim üç yaşında oğlum var üç aylıkken influenza olmuştu o zaman ciğere indirmişti zaten influenza direk ciğere indiriyormuş ozamandan beri hep bronşit zatürree hastanelerde yattığı RSV oldu rota virüs geçirdim Covid oldu şu anda bile küçücük bir hastalıksa direk bronşit oluyor bu tarz virüsler bağışıklık sistemi güçlüyse eğer çocuklarda çok hafif atlatıyorlar ama bağışıklık sistemi düşükse çok ağır atlatıyorlar benim oğlum çok ağır atlattı ama mesela ablamın oğlu influenza oldu bir ay kadar oluyor ama o da hafif atlattı aynı sizin çocuğunuz gibi atlattı benim oğlumun Bağışıklığı düşük olduğu için biz artık her yıl grip aşısı yapıyoruz onu yaptırdığımızdan beri olsa da çok çok hafif atlatıyor
Tombikdonerartikcokpahali Aslında kan değerlerinden anlaşılıyor influenza olduğu. Benim kızımın da geçmeyen yükselip inen ateşi vardı( 2,5 yaşında.) Kan değerlerinde çok oynama olmuştu bu oynamayı sadece influenza yapıyor dediler ona göre ilaç kullandık
Cansuakbulutyilmaz Tombikdonerartikcokpahali oynama derken farkli kanlari mi karsilasrirdilar yoksa kan verince onlar anliyorlar mi bizim crp falanda dusuk anlamadim gitti
Cansuakbulutyilmaz Nanem123 en azindan bir cozumunu bulabilmissiniz Cok gecmis olsum tekrardan umarim artık hiçbir çocuk hastalanmaz 🙏
Cansuakbulutyilmaz Derininmotheri biz kulak kizarikligindan dolayi antibiyotik alıyoruz onuda kusuyir 1 saat sonra. Gunde 2 kere kusuyor yemek yemiyor elma ydrde yiyo gerisi anne sütü. Geniz akintisi var gibi
Cansuakbulutyilmaz Mehmuhmus bizde yaklaşik 2 haftadir hic cikmiyoruz ama demekki bir sekilde geliyor. Amin 🙏
Nanem123 Cansuakbulutyilmaz amin inşallah şimdide X hastalığı salgını başlayacak diyor dünya sağlık örgütü kabus gibi bir türlü bitmiyor rabbim korusun tüm çocukları