2boymommy ebrudefne06 ben ara ara teklif ediyorum biberonla icmek istedigi kadar iciyor simdi alistirma bardagi aldim yarin onu vericem artik nezaman ne kadar icmek ister ona kalmis
sultankocman ebrudefne06 başlardaki tadımlarda, bir yerde maksimum yarım çay bardağı kadar diye okumuştum.
ebrudefne06 2boymommy ben de oyle yapiyorm ama azcik iciyo. Burda bi gönderide 100-150 ml diye okudum dehsete kapildim. Doktora gitmemize de daha var sormak icin. Teşekkürler bilgi verdiginiz icin
ebrudefne06 sultankocman ohh iyi bari, bi an bizimki yetersiz iciyo sandm cok az yudum aliyor alisik olmadigj icin