Bütün mamaları denemiş biri olarak (her bebek farklıdır) sma optipro en güzeli ilk başta sma aldım hafif kabız yaptı sonra hipp çok iyi dediler diye deniyim dedim hiç yaramadı berbat reflü oldu çocuk aptamil gayet güzel ama baya gaz yapıyor geri sma geçiş yaptım ve hiçbir problem yok çok güzel 👍🏻