7 aylık oğlum var.doğdugundan beri geceleri sürekli uyanır hadi ılk3 ay gaz dedik ama kala 1.5 2 st de bir kalkar .maşallah dıyım oğlum cok hareketlı hiç durmaz yerinde bide bana çok düşkün aynı odada olmazsak ortalığı yıkar ağlamaktan. Gunduz uykusu kısacık 2 3 kez ondada yemek temizlik fln yapmaya çalışıyorum.uykusuzluk ve yorgunluktan vertigo hastası oldum.grıbım dinlemediğim için ıyılesemıyorum.doğdugundan beri böyle 4 dişi çıktı her akşam yıkayıp mama yedirip rezene içirip yatırıyorum yine aynı ne yapsam fayda etmedi.sinir sistemim çöktü resmen bugün oturup ağladım:(Bu durumu yaşayan anneler nasıl başediyosynuz? Bi çare bulan allah rızası için söylesin?bide gündüz enerji veren şu farmaton fln tarzı ilaç mı alsam kullanan var mı aranızda?kilo yaparmı yafa emzırmeye etkisi olur mu?