-sevimlipolyanna- tabiki içini dökmek en dogal hakkın yoruldugunu dile getirmek kötü birşey değil suçluluk duygusu hissediyoruz bunu soledigimiz zaman ama bizde insanın gücümüz psikolojinin bir yere kadar dayanıyor keşke dertlerini anlatabilseler miniklerimiz :)) bizde daha gün olarak iki ayı doldurmadik bir haftaya yakındır bende yoruldum artık diye evde dolaşıyorum kızım ne uyuyor ne benim dinlwnmemw fırsat veriyor bende gaz diye düşünüyordum ama hafiftende ateşi var malum salginda var onuda ona yordum delirmek uzereydim nesi var diye bugün ağzını temizlerken farkettimki dişleri geliyor ihtimal vermedim küçük olduğu için inanamadimda defalarca kez kontrol ettim bizim derdimizde dismis