Yaav arkadaşlar bize bebeklerle ilgili hep güzel şeyler anlatıldı zorluklarından neden kimse bahsetmedi. Sabahtan beri çok ağlıyor sadece emerken susturabiliyoruz. Ateşi de yok ama ne derdi var anlamıyoruz böyle anlarda napıyorsunuz 2 ay 12 günlük bebeğimiz şu an memede tutuyorum elimi kolumu kaldırmaya halim yok mahvoldum yaa