flowers2 Bugün 2 aylık kızım, ilk kez çok şiddetli ağladı. Uzanırken katıla katıla ağladı. Bir baktım 3 -4 saniye nefessiz kaldı, kıpkırımız oldu. Ayağa kaldırdım ama ömrümden ömür gitti. Bir daha olacak diye çok korkuyorum. Allahım sen kimseye yaşatmaaa :(
ygtmom flowers2 amin inşallah. Benim oğlum 10 aylık ağladığında o sekılde oluyor neden acaba bende merak ediyorum..
-sevimlipolyanna- flowers2 katılma nöbeti diye geçiyor hiç korkmayın ara ara bizim bebeğimizde yapıyor en başlarda çok korkuyorduk şimdi artık alıştık sakinleşmesini bekliyoruz. Bize doktorumuz dikkat edin alışkanlık haline gelmesin demişti
Bukii flowers2 Öncelikle çok geçmiş olsun katılma nöbeti olarak geçiyor bu bazen olabiliyor Öncelikle çok sakin olmanız lazım geçici bir durum bu panik yapmamanız gerekiyor temas etmeyi deneyin onunla konuşun o arada nefes almasını sağlayın Sakin bir şekilde yüzüne üfleme konusuna gelince de Yani bu biraz sakıncalı olabiliyor diye duydum Bence Araştırmadan bu işi yapmayın güzelce bir araştırın Çünkü Düşünsenize yüzünüze bir şey bir üfleme geliyor Biz bile o anda nefesimize olamıyoruz yani bebek de alamayabilir daha da o yüzden bir Araştırmanızı tavsiye ederim Size çok geçmiş olsun tekrardan
flowers2 -sevimlipolyanna- ya bu kısa süreli nefessizlikte ne bilim beynine kan gitmez falan kurdum da kurdum :(
selinnkk Benim bebeğim de 2 aylıkken birkaç kere olmuştu öyle gaz sancısından dolayı canı acıdığı için. Şuan 9 buçuk aylık hâlâ daha çok ağladığı zaman oluyor normal bir şey endişelenme. Baygınlık hali olursa yan yatırmak gerekirmiş. Hiç o noktaya gelmedi bizim. Yüzüne üfleyin diyorlar ben de üflemiştim ilk olduğunda ama doğru değilmiş onu yapmak sonra okumuştum internette.