Eswaa benim oğlum 6 aylıkken emekledi, 8 aylıktan itibaren yürüme arkadaşıyla yürüdü. 10 buçuk aylıkken de kendi başına yürümeye başladı. Ben faydası olduğunu düşünüyorum. Şuan 18 aylık olmak üzere, hala oynuyo yürüme arkadaşının oyuncaklarıyla falan 😅