Thebaby5 RedFlower_ hiç dolgu olmadım bilmiyorum ben de bugün ilk defa diş taşı temizliği yaptırdım alt dişlerim sızlıyor suyu zor içiyorum normal mi acaba?
Elfelf475 RedFlower_ sızlama ağrı genelde kanal tedavisine döner ama yeni yaptırdıysanız bir hafta daha bekleyin. Zamanla geçer geçmezse kanal tedavisi olursunuz
Pozitif93 hanimefendii yemek yerken de ağrı sızı oluyor demi? Bana da dolgu yapıldı iki gün önce. Yemek yerken falan sanki çürük var gibi sızlıyor ağrıyor . Canım çok sıkıldı 😔😔
justthecigarette Pozitif93 evet 1 hafta çok normal. Eğer geçmezse doktora gidin belki yükseklik kalmıştır
hanimefendii Pozitif93 evet öyle ben de yanlış mı yaptı acaba diye düşünüyordum. Bir aya kadar bekleyeyim dedim iki hafta sonra düzelmişti.
MnkKrtl RedFlower_ bende normalde dolgu yaptırdığımda hiç sorun yaşamıyordum geçen hafta bi tane yaptırdım doktor 10-15 gün sızlar dedi hala o tarafımda bişey çiğneyemiyorum
MnkKrtl Pozitif93 yarın iki hafta olcak hala çok sızlıyo 🙄 randevu almaya çalıştım ama şuan çok dolu gözüküyor bi kaç gün daha bekleyip ara ara randevu bakıcam bulamazsamda başka doktora gitmeyi düşünüyorum