Noname987 Kızlar 5 ayda bile çok sarktı emzirme dönemi sonlanınca düzeliyor mu geri göğüsler toparlanıyor mu
Birkizannesi123 Noname987 emzirme sudyeni takıyor musunuz 5 gün oldu ben bırakalı zaten sarkma olmamıştı şuanda bişey yok
Noname987 _Goktugunannesi__ suan aşırı değil aMa yaşına kadar emzirdiğimi düşünürsem karnıma inecek herhalde
_Goktugunannesi__ Noname987 benimde aşırı değil hamilelikten önce 75 şuan 85 takıyorum ama eskiye göre büyüdü ve sarktı biraz alışık olmadığım için rahatsız oluyorum 17 aydır da emziriyorum ve hep destekli sütyen kullandım yine sarktı
Noname987 _Goktugunannesi__ keske bende destekli kullansaydım ya 🥲 çok moralim bozuluyor çok aşağıda duruyor hiç estetik durmuyor
_Goktugunannesi__ Noname987 egzersizler var deneyin isterseniz ben 1 gün deneyip 2. Gün unutuyorum😂 bana destekli de fayda etmedi🙄
alyaammmm Emzirme südyeni takınca sarkmıyor mu acaba ben yarım atlet tarzı pedli olandan takıyorum rahat oluyor illakl sarkacak ama değil mi
cansu3545 Bende yarım atlet tarzı takıyorum sarkma varda bende şu da var bi memem hep daha büyük. Onu da emdiriyorum aslında ama hep bi tık büyük ndn oyle 🥺