Kızımda kanda değil ama deri testinde buğday fındık ceviz ve yumurta beyazına 2*2 alerji çıktı omzu kabarıyor kaşınıyor diyet verdi doktor ama kızım zaten çok zayıf yediği şeylerde yasaklandı emzirdiğim için bende yememeye çalışıyorum ama çok zor özellikle buğday bizi çok etkiliyor bu süreci nasıl geçiriyorsunuz yaşayan var mı?