Benim oğlumda da var . Bizde sekiz aylıkken falan farkettik. Doktora götürdük . Birisini hafif kayma var dedi biri burun koku geniş o yüzden kayma var gibi görünüyor dedi . Beş yaşına gelince tekrar gittik . Bu sefer üç ayda bir kontrol edilip sonunda ameliyat edilecek dediler . Üniversite hastanesine gidiyoruz ameliyat işi kesinlesince isinde iyi olan bir doktor bulup ona da muayene ettireceğim inşaallah .