Kızlar yaklaşık bir haftadır antibiyotik kullanıyorum çünkü kızım bronşit mecbur veriyorlar yoksa geçmiyor şu an halen antibiyotik kullanımına ve diğer balgam sökücü ilaca devam ediyoruz çünkü ciğerine inmişti balgam bugün yine ateşi çıktı ilaç vermeme rağmen nasıl geçecek yani neden tekrar ateşi çıktı acaba ben gribim acaba tekrardan mı tekrarladı bulaştı benden Bugün yine şu an ateşi var hiç böyle olmuyordu antibiyotik kullanınca gerçekten geçiyordu yani nefret ediyorum kullanmaya ama mecburi oluyor ne yapmalıyım sizce hafif yine öksürüğü başladı sanırım dün terlemişti o şekilde uyuya kalmıştı kafası da islaktı belki o yüzden olabilir ne yapmam gerek antibiyotik verme taraftarı değilim ama hep mecbur kalıyorum bugün kesecektim antibiyotik ye tekrar mı devam etsem az bir şey kalmıştı