Kızlar benim oğlum 13 aylık olmak üzere. Dün öğlen 12 buçuk gibi uyuttum 2.15 te kalktı tabi o arada uyandı bir kere geri uyuttum o şekilde 2.15 e kadar uyudu. Sonra akşam üstü uyutmadım uyutsam 6 gibi uyuyacaktı ve gece 12 ye kadar uyumazdı. Bende akşam 8 gibi uyutmaya çalıştım uyumadı tabiki 9 a doğru uyudu. Ama gece sabaha kadar yarım saatte bir uyandı ben yorgun olmasına bağlıyorum. Bugünde sabah 8.45 te uyandı gece uyumadığı için normalde o saate kadar hayatta uyumaz öğlen 1 buçuk gibi uyuttum 2 buçukta uyandı. Akşam uyutmaya çalıştım uyumadı. Bakalım gece uykusu nasıl olacak. Acaba tek uykuya mı geçiyor diyorum. Heryerde en az 2 saat uyuması gerektiği yazıyor benim bebeğim en fazla 1 saat uyuyor. Ama akşam üstüde uyumuyor. Ne yapacağım bilmiyorum vallahi zaten doğduğundan beri uykularımız problemli çok yoruldum.