bayramsekeri_ bence siz değerlerinize tekrar baktırın
gerekirse takviye almaya başlayın
ben de sizin gibiydim
doğumdan sonra zaten hastane takibimi hiç yapmadı
ben sağlık ocağına gittim, durumumu anlattım
bakılabilecek tüm değerlerime bakılmasını istiyorum dedim
tabi öncesinde de kullandığım ilaçları söyledim, hamileyken kullanıyordum ama doğumdan sonra devam etmedim dedim
siz de bu şekilde yapabilirsiniz
ayrıca emziriyoruz diye sadece parola mahkum değiliz -gerekliyse- kullanılabilecek ilaçları ve tedaviyi yine verirler
ben bebeğim 50 günlükken ameliyat oldum, iki aylıkken de 8 gün hastanede yattım
öncesinde sürekli antibiyotik kullandım vs
sütümü atmam gereken zamanları söylediler, onun dışında emzirmeye devam ettim
çok geçmiş olsun