Kızlar merhaba . 2 bebeğim var ikisi de sürpriz oldu ya hormonlarım ya yumurtalıklarım iyi çalışıyor galiba 🤭 artık tekrar hamile kapmaktan açıkça korkuyorum kendimizce korunma yöntemlerine artık güvenemediğmden implant yada Sprail taktırmayı düşünüyorum . Doktorum imlant ın adet düzensizliğine yol açtığını söyledi bu sizin için problem değilse implant Spraile göre kayma durumu olmadığından daha koruyucu dedi. Aranızda sprail tada implant taktıran var mı koruyucusu ne kadar fiyat ne kadar hiç bi fikrim yok açıkçası sizlere sormak istedim ?