kuzeyismomm Merhaba korunma iğneleri ne zaman yapılıyor herhangi bir zaman yapılıyor mu yoksa adetin şu günü falan mı? Bir de bu yöntemi kullananlar memnun mu sonradan çocuğum olmasında sıkıntı olur diye tereddüt etmiyor değilim.
ArsAyz kuzeyismomm Adetliyken yapılıyo gün çok fark ediyo mu bilmiyorum ama ilk gün yaptırmakta fayda vardır. Bende şuan hap kullanıyorum ama iğneyi de düşünüyorum üstte kalsın post 😂
kuzeyismomm ArsAyz doğum kontrol hapı mı kullanıyorsun ben emziriyorum emzirenlere önerilmiyor diye biliyorum