Merhaba ben ikisini de kullanan olarak yorum yapayım, ikisininde yeri çok farklı 😅 dyson v12 ve Roborock s8 ultra kullanıyorum önce dik süpürgeyi sonra robotu aldım. Keşke önce robotu alsaymışım diyorum. Evet dik süpürge de çoook önemli bence çünkü benim kedi yavrum olduğu için yatak/koltuk vs süpürmem gerekiyor. Ama sizin böyle düşünceniz yoksa bence önce robot almalısınız