Neseligunler40 Selam arkadaşlar 12 ay 16 günlük ayağa kaldırıyorum yürütmek için ayaklarını yere bile koymuyor hep oturmak istiyor ne zaman yürüyecek bu 🥹🥹🥹🥹
Kk41 Neseligunler40 o ayda bebeğim emeklemeye daha yeni başlamıştı 14 aylıkken sıraladı 20 aylıkken de yürüdü endişe etmeyin. Yürür 18 aya Kdr normal deniliyor zaten
Ertugrulsena Neseligunler40 13 aylık oğlum beklemedeyim bende 10 adım atıp düşüyor aktif yürümeye cesareti yok gibi 🙂
Neseligunler40 Kk41 evet 18. Aya kadar normal diyorlar , kendi başına ittirmeli yürüteçle evin içinde dört dönüyor ama kendi başına durmaya geldi mi çok korkuyor sağlıklı olsun da bekleyeceğiz bakalım 🥹
Neseligunler40 Ertugrulsena maşallah devamı da gelir keşke benimki bir adım atsa ona bile razıyım ama yok 😅
Ertugrulsena Neseligunler40 olur ya bizimkide hiç adım bile atmıyordu bir anda cesaretleniyorlar sanırım