Kızlar oğlumu kusar da göremem diye ortamızda yatırıyorum 3 ay 23 günlük gece 4 buçuk gibi eşimin eli değdi korktu ağladı bu olay dün gece oldu bugün altını açsam elimi vursam herseye irkilip ağlar oldu sizce neden böyle yapıyor korku mu kaldı üstünde nasıl geçer ne yapmam lazım bana söyleseniz dayanamıyorum ağlamasına😞