zeytinlipogaca Kızlar 41 günlük bir bebeğim var ne zaman tepki vermeye başlayacak, sizinkiler ne zaman agulamaya vs başladı? Sanırım acelecilik yapıyorum ama çok heyecanlanıyorum o günleri düşündükçe 🥹
Gunes-1 zeytinlipogaca 2.ayın sonu falandı galiba hafif ses çıkarmaya başlamıştı. 6 gün sonra 4 aylık olacak sesleri çıkarıyor artık
civcivoz zeytinlipogaca 2aylikken sesler çıkarmaya başladı gülmeye başladı şimdi 3aylik baya agu diyor gülüyor siz göz teması kurarak konusmaya devam edin ne kadar çok iletişim o kadar iyi
zeytinlipogaca Gunes-1 sabırsızlanıyorum uyuyor bolca, uyanıkken konuşuyorum sürekli erkenden tepki versin diye oğluşum 🥰
zeytinlipogaca civcivoz sürekli konuşuyorum şarkı söylüyoruz kitap okuyorum, evde başka çocuk yok arayı kapatmaya çalışıyorum. Çocuklu evdeki çocuklar daha erken başlıyormuş sanırım 😊
civcivoz zeytinlipogaca öyle diyorlar benim de ikinci bebeğim kızım, 3yasindaki abisine hayran. Bir an onu gormesi yetiyor gülüp agulamasi için nerde olsa sesini duyuyor dikkatle dinliyor . Biz şebek oluyoruz karşısında ama o abisine aşık 😂😂
Fulihkn zeytinlipogaca inan ki bana da öyle geliyodu canım şuan oğlum 7 aylık zaman nasıl geçiyor anlamazsın 😅
Eylul301023 zeytinlipogaca 2.ayinda agulamaya baslamisti sesler çıkarıyordu zaten tepki veriyordu ama her çocuk farklıdır
atlasmom27 53 günlük bugün babası konuştu bizimki güldü akşamda ben konuştum güldü. Biz sürekli konuşuyoruz şarkı söylüyoruz ama ilk defa bu kadar net tepki gösterdi
zeytinlipogaca Gldekpnci Eylul301023 Benimki de erkek. Kızlar çabuk konuşur derler ama farketmiyor çok fazla sanırım