neslyyy Narin9 ay ne kadar çok ağlamıştım o değer yüksek çıkınca doktor o geçirdiğinin göstergesi dedi şuan yok dedi ama siz doktora sorun tabi
Hcmy_ Narin9 değer olarak bilmiyorum pozitifti. Doktorumuz küçükken geçirmişsin dedi bu sıkıntı değil zaten. Aksine antikor var vücutta
Narin9 Hcmy_ benim ne zaman geçirdiğimi öğrenmek için tahlil verdik 2 hafta sonra çıkacak sonuç inşallah önceden geçirmişimdir dediğiniz gibi
Narin9 neslyyy zaten doktor söyledi bize yüksek diye avidite testi mi ne onu verdik 2 hafta sonra çıkacak sonuç ne zaman geçirmişim ona bakılacak. Sizde rubella igm mi igg mi pozitifti bide değeriniz kaç çıkmıştı