Aminehumamoms bizimki çok hızlı geçti 3-4 banyoda bitirdik. Banyodan hemen önce zeytinyağı surup bi kaç dakika nazikçe masaj yapıyordum ki yumuşasın sonra konak tarağıyla tariyordum yumuşadığı için de asla acımıyordu iyice taradiktan sonra yikamaya geçiyorduk bir tur da saçları köpüklüyken tariyordum sonra banyo sonrası kuruturken oralara değdirmeden tariyordum ki kalkıp çirkin gözükmesin. Böyle böyle 3 ya da 4 banyoda geçti