Esoz1110 Belki geç kalmış olabilirsiniz. Süt parasını hamileliğin son 3 ayı ve doğum yaptıktan sonra ilk 3 ay alabiliyorsunuz. Doğum parasını da doğum yaptıktan 1-2 ay sonra PTT’den almıştım. Belki süt parasını vermezler ama PTTye gidip doğum parasını sorun Belki onu verebilirler. Süt parası için de Sosyal Hizmetlere gidip oradan Süt kartı vermişlerdi. Ben Kocaeli’nde yaşıyorum. Diğer illerde de bu şekilde mıdır bilemicem ama