alppppannesi Kızlar geçen ay hamsi almıştım çok olduğu için birazcığını bozluğa atmıştım acaba yapsam bi sıkıntı olurmu netten baktım da 3 aya kadar bekletilebilirmiş ama emin olamadım yesek mi acaba