__brna__ Kızlar bebegim doğduğundan beri Molfix kullandım çok memnundum ama yeni nesil bezden memnun kalmadık ve pişik yaptı. Bu markayı arkadaşlarımdan bana baya öven oldu. Kullanan varsa tecrübelerini paylaşırsa çok ama çok sevinirim.
Alerjikrinit __brna__ prima muadili dedikleri için denemiştim ama sünnetten sonra kullandık pamuk veriyordu çocuğun sünnetli pipi kenarını doktor temizledi o derece. Kalın bir de ben sevmedim . Ama deneyin belki seversiniz ben kalın bez sevmiyorum
Nikita __brna__ gündüz goon gece prima premium kullanıyorum. Bu bezi kimler kullanmamalı Bebek bezine yaptığında hemen değiştiremeyecek olanlar asla kullanmasın. Koku anında dışarıda. Böyle olduğu için bebeğe pişik yapmıyor. Ben sleepynin premium bezini kullanıyordum. Bezin temas alanları isilik oluyordu. O yüzden bunu aldım. Memnun kaldım
gzmdasss 40ı çıktığından beri kullanıyorum 9aylık oldu bebeğim çokta memnunum prima muadili diyorlar hatta Instagram fenomenleri. Molfix, babyturko, prima, minies de kullandım ama en memnun kaldığım goon oldu. Pişik sızdırma vs yapmadı.
Esilaninannesi_ Kizim 2 aylik kullaniyoruz cok memnunuz kalibi buyuk normalde 2 numaraya gecmemis gerekirken hala 1 no kullaniyoruz sizdirma pisik vs hic bise yapmadi aksine sleppy 2 no pisik uapti goon a döndük aninda duzeldi tavsiye ederim zaten goon kullaninda sleppy molfix resmen naylonmus dersiniz
__brna__ Esilaninannesi_ evet size katıldım gerçekten naylonmus yaa. Harika bir bez kullanmaya başladık 3 gün oldu çok çok memnun kaldık. Çok teşekkürler yorum için♥️🙏
bananeabiya __brna__ biz minies kullanıyorduk sonra forumdan biri tavsiye edince şans verdim birkaç aydır kullanıyoruz memnunum. Minies geceleri sızdırmaya başlamıştı geceleri goon kullanıyorum minies elimde olduğu için gündüzleri minies. Minies bitince de full goon devam edeceğiz. Pişik vs yapmadı, dokusu hoşuma gitti.
Nikita __brna__ evet. Ben faydalı buluyorum ama bundan nefret edecek bir yığın insan vardır. Hemen değiştirmek benim tercih ettiğim bir şey
__brna__ Nikita kullanmaya başladım ve harika bir bez. Çok memnun kaldık. Yorum için çok teşekkürler♥️🙏
elifminamom __brna__ ben kullandım ama bedeni küçük gibiydi bir daha alırsam bir büyük beden alacağım
Zlm __brna__ ben kullanıyordum çok memnundum hem külot bezini hem cırtlı bezini kullandım şimdi tuvalet eğitimi verdiğim için bıraktım yoksa kullanmaya devam ederdim
Sinem61 __brna__ ben de molfix pure soft ve goon premium soft kullanıyorum ikisinde de çok memnunum. Goon kesinlikle bir kez deneyin
aslanimiz Molfixten nefret ettim goo.n aldım o yüzden aşırı iyi ıslaklık göstergesi bile var bedeni büyük ama sorun değil
__brna__ aslanimiz evet gerckten bizde kullanmaya başladık ve çok sevdik. Yorum için çok teşekkürler🙏♥️