jfshsl 4ay 23 günlük kızımda yaklaşık 2buçuk aydır idrar enfeksiyonu var hiç kanama olmadı ateş biranda yükseldi hastahaneye götürdüm tahlil felan yapıldı idrarda kanama oldu antibiyotik alıyoruz sürekli yaşadınız mı sizlerde duymuş muydunuz yada ?
queen_bee Çocuğumun değilde, ben sürekli yaşıyorum idrar yolu enfeksiyonu. Her seferinde kanamada oluyor. Enfeksiyondan kaynaklıdır korkmayın
Tugbakkzn Nioli yağını denedinizmi acaba hiç veya arastırdnz mı bebeklerin bezine damlatıldığını duymuştum