https://imgyukle.com/i/yBvFD6 oğlumun 2 gündür ateşi var sadece parol kullandim geciyo yine geliyo şimdi fark ettimki bademcikleri şişmiş gibi fotoğrafda da öyle görünüyor sanki en hızlı ne iyileştirir hangi ilacı kullanmam lazım antibiyotiksiz gecermi