kedilibebeli benim bebeğim elini kolunu oynatmaktan kendini uyandırıyordu, fermuarlı yenidoğan kundaklardan aldım. Artık gece 3 saat uyuyor. Bir de kucağınız sıcak, yatağı soğuk. Birden geçiş olunca rahatsız oluyor olabilir. Kucağınızda iyice dalmasını sağladıktan sonra eli kolunu kontrol edip öyle bırakın mutlaka, sallanıyorsa derin uykuya geçtiği için artık bırakabilirsiniz.