Kızlar merhaba. 1.5 yasında bir kızım var son 1 aydır uyku düzenimiz bozuldu. Geç uyanıyor oglen uykusuna geç yattıgı için uyanması akşam 5-6 yı buluyor. Çözüm bulmaya çalışıcam sabah erkenden gerekiyorsa uyandırıcam. Bu durumu yaşayanlar var mı bebekte olsa kerahat vakti uyumaması mı gerekir?aydınlatırsnız cok sevinirim