Kızlar bebeğim 40 günlük normalde gündüz uykusu hiç yoktur ancak dün gece ateşi çıkmıştı ev aşırı sıcaktı maalesef kalorifer aşırı yanıyordu, 37.8 olunca ateşi doktorunun önceden söylediği gibi çeyrek ölçek calpol verdim ve düştü ateşi ancak dünden beri çok halsiz uyanamıyor gaz bile çıkaramıyor ememiyor biberonla sağıp verdim sütümü 50cc o da zar zor içti ıslak mendiliyle siliyorum her yerini hafif uyanıp şapşalca bakıyor geri uyuyor, doktora götüremiyorum hastanede menenjitli hastalar varmış korktum. Lütfen fikir verin bana tecrübelerinize güveniyorum