Bebeğim 7. Ayına girecek fakat zayıf kilo alımı yavaş bu sebeple neler yedirebilirim ya da önereceğiniz kilo yapan mamalar var mı? Hipp ve aptamil marka mamayı kabul etmedi yemedi bebeğim doktor söylemişti bunun dışında ne kullanabilirim önerisi olan var mı? Ek gıdaya başladığımız için ayına uygun şeyler yazabilir misiniz?