seribana ben genelde yoğurt ve cevizle veriyorum. Bayılıyor buna. Muzla falan da çok seviyor😅😂
İkiye kesiyorsun. Bebek avakadoysa ortasında hafif bir siyahlık gerilik oluyor onu alıyorsun. Normal avakadoysa ortadaki çekirdeği alıyorsun. Sonra kaşıkla çıkarıp tabağına koyuyorsun. Gerisi nasıl yapmak istediğine kalmış