O1Anne Kızlar kıyma aldık yağlı kıyma olduğu için paketleyip buzluğa atamadım eşim kızıl kıyma alayım karıştır öyle at dedi salı akşamı buzdolaba attım bugün baktım hafif koku vardı bozulmuşmudur sizce 😔
Mlk026 O1Anne bozulmuştur canım kıyma ete göre çabuk bozulur işlem gördüğü için keşke atsaydın hemen.