Kızlar 6 aylık olduk mama meme olarak ilerliyorduk 4. Ay atağı itibarıyla mamayı tamamen bıraktı şu an 6. Ay olduğu için 2 numara bebelac geçtik acaba tadını mı beğenmez oldu bilmiyorum tek başına doymuyor mememle çünkü azaldı 😢 öneri mamalarınız var mı değişip bebeğinizin tadını beğendiği aç olmasına rağmen asla kabul etmiyor