Nurce yenilenmis telefonlar çöp olmus bitmis telefonlari onarip kullanilabilir hale getiriyolar yarin obur gun sorun cikartmayacagini bilemezsin ben olsam sifir alirdim. Ama 12lerin kameralari baya kotu artik yeni model ciktikca onlarin kameralari bozuyolar guncellenmemis bulursan iyi olur her guncellemede kameralarla oynuyolar cunku