Onemother1 serpillavin yenidoğan sivilcesi olabilir isilik değildir ebeye sor istersen.benim bebeğimdede vardı bende isilik sanmıştım ebe yenidoğan sivilcesi demişti ama geçmesi 3 ayı buldu git gide alıp kayboluyor
burcuibilge Yenidoğan sivilcesidir bende isilik sanmıştım. bizde de oldu 3-4 hafta kadar kaldı kalmadı gittiler sonra. Biraz annenin hormonlarından kaynaklandığını söyledi dr.
Liliales serpillavin mustelanın stelatopia kremi var 3-4 günde geçiriyor küçük bir krem 40-50 ml olabilir. Yenidoğan aknesi diyorlar benim oğluma da olmuştu kremi kullanınca hemen geçti kullanmazsan da sanırım 2-3 aylık olunca geçiyor