Selamben_ Kizlar miktar olarak ne kadar veriyorsunuz ve kaçıncı aydan sonra vermeye başladınız? Annem kcuukken bize 3 4 Aylıkken rezene Ihlamur demleyip veriyorms bende biberona koyup bu çay bardağı falan veriyorum arada 3 güne bir falan .kızım 4.5 aylik
Kk41 Selamben_ kaç aylık bebeğiniz 7 8 aydan sonra ihlamur verilebilir rezeneyi hic duymadım hic vermedim
Mrvsmt2502 Selamben_ bitki çayları bebeğinizin karaciğer enzimlerini yükseltebilir ayrıca rezene bağırsaklarını çalıştırıp ishal yapar buda kilo vermesine sebep olur. Sizde tüketmeyin süt arttırmadığı gibi genotoksiktir özelliği vardır yani uzun vadede gen tahribine yok açar evde bile bulundurmayı çöpe atın bu kötülüğü ne kendinize ne bebeğinize yapmayın
Betelgeuse_ Selamben_ hiçbirini vermedim, gerek olduğunu da sanmıyorum. Ayrıca sizin bebeğiniz çok küçük bence denemeyin bile
Bilgeakan Selamben_ rezeneyi 6. Aya geçerken verdim ben . Ama ıhlamuru 4 aydan sonra verdim boğaz enfeksiyonu olmuştu bebeğim . 3 öğün 30 cc ver demişti doktorum . Ancak ıhlamur alerjim olduğu için önce 3 çay kaşığı ver canım
Mrvsmt2502 Selamben_ hayır . Şurada 3 5 senedir arttırıyo diye satıyorlar ama elimde 80 100 senelik bitkisel şifalar kitapları var rezenenin adı bile rezene değilmiş bağırsak çalıştırdığı sürme yapılıp göze çekiilirse iyi geldiği falan yazıyor süt ile ilgili en ufançk bilgi yok.