Güzel anneler selamlar
Oğlum 17 aylık 14 günlük 2 kopek dişi de şiş birinin ucu gözüktü birinin daha partmalamadı ama 12 tane diş çıkardı hiç bunları yaşamadık şuna uyumuyor uyusa hemen uyanıyor ateşi yok hasta vs değil durmadan ağlıyor mızmız memeyi ağzına alıypr emmek istiyor ama emmeden bırakıveriyor yemek yemiyor sizlerde bu üst kopek dışını çıkarırken böyle miydi yavrularınız yoksa başka bir sıkıntısı mı var ki bilemedim gece de hiç durmadan bir buçuk saat ağladı