Mavi10 biz de sidefer kullanıyorduk, 9uncu ayda ferittinimiz düşük çıktı, doktorumuz ferrum damla önerdi, 15 gün kadar kullandım ama deli kabız yaptı cocugumu, sonra başka bir doktor arkadaş ile sohbet ederken bebeklerde 1 yaşa kadar demir eksikliğinin görülmesi normal, ferrumu bırak dedi. Ben de hemen bıraktım şimdi tekrar sidefer kullanıyoruz :) 11 ay 18 günlük. Yaşında tekrar kan vereceğiz, umarım sonuçları iyi çıkar