Bizim de 2,5-3 aya yakın sürdü, ben sadece bol bol emzirdim ne kadar isterse o kadar asla kısıtlamadım hala da kısıtlamıyorum, 5 ayı bitirdik. Sonra geçti kendiliğinden. Çocuğumu esmer sanıyodum ben meğer pamuk gibiymiş. Doktor emzirmemi söylemişti başka bir şey yapmadık, biraz da güneşe çıkardım o kadar.