EfBiCo ayyy ayni ben🤣🤣🤣 bende oyle salaklik yaptm o yzden sordum lekenin tipi tanidik geldi cnku 🤣 bebegimin kordonu dusmemsti dha ve kan olmstu zıbını bende bulask parlaticisi skıp makinaya atmstm sizinki gibi leke olmstu. Oyle bayaaa kullandm sonra dur cikarym artk şunu dedm, camasir suyu sıkıp beklettm makinaya attm ckmsti. Sende oyle yapıver. Cikmazsa beyaz sabunla citilemeyi dene belki cikar veya arap sabunu