CankizimRavzam vallahi aynen öyle benim eşimde geçen gün aynı cümleyi kurdu anne krizi tuttu görmesi lazım dedi görümcem gelmişti mutfağa çay almaya gittim sadece
Yılbaşı arası hasta olduk röntgen çekilmem gerekti komşumu çağırdım hastaneyi ayağa kaldırdı o arada kapıda beklediler halbuki yani
Bende tek başına büyütüyorum 16 aydır ne annem ne kayınvalidem gelip bakmadılar zaten ayrı şehirlerdeyiz bi kaç saat gördüler diye bilirim. Haliyle tüm ev işlerini vs birlikte yapıyoruz 4 ayından beri Ana kucağında taşıdım oda oda sonra emeklemeye başladı zaten peşimden dolandı derken şimdi kucakta taşımakta zor oluyor tezgahın yanına sandalye çekiyorum beni izliyor bugün mercimek köftesi yoğurdu benimle
Aslında bi yandan çok hoşuma gidiyor bunlar ama bazen öyle bir an geliyor ki 1 saat sadece kafamı dinlemek istiyorum ama ne mümkün
Ordu da yaşıyoruz önümüzdeki ay için randevu aldım bakalım ne diyecek