1,5 sene hem bel hem bacak ağrısı çeken birisi olarak yazıyorum yürüyemez haldeydim evden çıkamıyordum ben açık oldum 1,5 ay oldu sağlığım şu an gayet iyi bütün sancılarım ağrılarım geçti tek temennim tekrarlanmaması . Doktor çok önemli fıtık ameliyatında oranın çok çok iyi temizlenmesi lazm ve ameliyat sonrası ağır hiç birşey kaldırmayın tekrarlamasın zaten demirli korse giyeceksiniz . Umarım sağlığınıza kavuşursunuz şimdiden geçmiş olsun 🙏