Baklavanida Bebelac devam sütü kullanıyorum memnunum bir problem yaşamadık. 8 aylık olana kadar sma optipro kullanmıştım sonra çok pahalılaştı Bebelac geçtim gayet iyi
ikibaloglanannesi İkisini de kullandim. Sarı kutulu olan bebelactan memnunum. Oğlum su an 11 aylık yeni Gold olana geçtik memnunuz.