deleted20517
Her gün kullanamıyorum altını zor değiştiriyorum🤣
Evet memnunum doktoru önermişti egzaması için, biz çok havası kuru bir yerdeyiz birde benimde cildim hassas ve kuru kızımında öyle ekstradan havası suyu çok kötü iyi geldi kızıma, la roshe de var bakabilirsiniz.
Mesela şu an kulağının arkasında egzama var onada kortizonlu krem yazdı doktoru.
Ama bende sebamed kullandım sonra ne alakaysa çok hassas olan kızıma joshn kullandım alışsın böyle şampuanlara diye o günden sonra egzama çıktı normalde yapmazdım, hep iyi iyi olmasın dedim ve sonuç🫠