tuuugc evet aynı durumdayız bizimde perşembe başladı cuma aabahı çok kötüydu bir kere çokk küçük balgam attı ben 0.0,9 NaCl serum buhar yapıp veriyorum bu gün başladım dün su kaynatıp buharında tuttum kendime çok dikkat edemiyorum sürekli burnunu temizliyorum bol bol emzirme ve zaman geçecek inşAllah rabbim şifa bekleyen herkese şifa versinn