Ess92 15 ay civarı 6 kelimesi vardı. Anne baba mama meme dede bir.. hala da öyle. 18,5 aylık oldu. 18. Ayda patlama yaşıyor diyorlardı. Arada sadece bazı kelimeleri bir iki kere söylüyor.. pembe, kedi, gel gibi… normal mi? Bu dönemdeki bebelerinizin kaç kelimesi var?
Aslicamm Ess92 benim oğlum şu an 21 aylık ama 18. Ayda bizim hayvan sesleri hariç bi elin parmağını gecmiyodu 20. Aydan sonra yaşadık biz o patlamayi
moms21 Gel , git , kalk , giydir , otur , kedi , baba , dede , anane , mama , meme , anane , kraker , karga , robot gibi daha da vardır kelimesi var hayvan sesleri taklit ediyor bizim yaptıklarımızı taklit ediyor , şarkılara bile eşlik etmeye başladı