EgeMomy Kızlar bebeğim 50 günlük 3600 kg hipp mama ile besleniyor 90 cc veriyoruz ve sonrasında fazlaca kusuyor. Sizler bu durumda ne yaptınız, öneriniz nedir.
kizinaasikbiranne EgeMomy benim bebeğimde çok kusuyordu genel de mamalardan oluyor mama değişmeni öneririm bir de biz 6 aylıken 90 cc veriyorduk biraz fazla geldi sanki sizin verdiğiniz ölçü fazla olanı da kusuyor olabilir 🙈
Bebekbilgen EgeMomy benim bebeğim de kusuyor anne sütü artı hipp kullanıyorum dedim mamadan mı ama bazen emdikten sonra da kusuyor. Reflü olabilir mi diye düşünmeye başladım pazartesi doktora götüreceğim. Bazen su gibi bazen peynir gibi kusuyor
arsentopik EgeMomy çok verıyorsunuz 2 aylık bebekte 2 saatte bi 60 cc diye biliyorum bana öyle söylenmişti
bsrylmz1q Besleme aralarında ara gaz alın biraz yesin gazını çıkarın sonra devam edin. Mamalar çok fazla gaz yapıyor
Bebekbilgen skulturoglu pazartesi gideceğiz ama bence reflü çünkü fışkırır tarzda kusuyor. Ama gaz sıkıntısı başlayınca başladı bizde kusma yani ilk on beş gün yoktu. Sizin kaç günlük hiç böyle bir detay farkettiniz mi?